mår skit...

dagen var inte den bästa...
hade huvudvärk nån gång på för/eftermiddan... gick upp till skolsköterskan, men näe då hon var
på semester.. jaha, med explotioner i melonskallen gick man då till en annan lärare och frågade om jag kunde få
typ nån huvudvärkstablett, men näpp då säger dom att dom inte får dela ut sånt...
satt då hela matte lektionen med andra världskriget i huvudet...
men aja det är väll sånt man gör.. antar jag ;p
iallafall:
presenter !!! yay :)♥
haha ja alla presentos är klappade och klara :D
snart jul och då träffar man de älskade kussinerna, sysslingarna och bryllingarna igen ! saknade så jävla mycket ♥
men aja ska skaffa en ny blogg snart för designen på denna är nästan omöjlig att fixa... så jaa...
jaha då ska man väll typ duscha, plugga english, börja sin resume på Gone, äta middag (om jag hinner)
ringa kompis och snacka ut om en grej som hände, ta på sig strumpor, äta mig mätt på
iprem eller nått sånt, kolla om man ska åka in till stan nån gång (nån som vill follow?) och dricka ett glas med vatten !!!
haha jag vet tråkigt innlägg mennn mennn :p
minns ni? :D
puss och hej på rumpan :* haha ja... // qinniz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0