hallo ballo<3

hej hej på mej xp haha ne skämta bara...
jag är lite flum nu för jag är så himla trött ... ;D så aaaa...
men i allafall snart dags för skolan då igen, måste dra in till stan för att köpa lite julklappar till
mina nära och kära :) :*
julen närmar sig som tusan snabbt känns som om man var ny i Almunge bara för några veckor sen
haha kommer ihåg den dagen in i minsta detalj ("lysande sickan!")
ja där har ni min humor :D
jag funderar om jag kanske ska sova snart?? nä jag stannar nog uppe ett tag till.... xD
men iallafall: veckan kommer bli strulig känner jag på mig.... :0
har sån himla huvudvärk dessutom... venne om man pallar släpa sig till skolan imorrn...
får be nån ta med sig 98789 burkar med alvedon, iprem och massa mer imorgon... :'O
-.- jag är trött.....
så jaa klockan är exakt 1.01 när jag skriver denna mening...
jag har fixat så jag kommer att få lockar i mitt hår imorrn med hjälp av en munk ;o
eller vi får väll se antar jag om detta funkar :D
ni får vrid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0